Michaela Persson

Förvirrad tjej, hej!

Publicerad 2015-10-22 10:49:14 i Allmänt,

Har träffat en jättefin kille som är hur gullig som helst, MEN jag är så rädd! Hur kan en person komma in i ens liv så snabbt? Hur kan en person få en att känna vissa känslor efter så kort tid? Jag visste inte ens att dessa känslor fanns inom mig. Jag trodde dem dog ut när mitt hjärta blev krossat.
Jag vill inte känna såhär, men samtidigt är det det enda jag vill känna. Min hjärna går på högvarv hela tiden!
Jag önskar att jag bara kunde leva i nuet och ta dagen som den kommer, leva i känslan som är just nu! Vet ni hur svårt det är? Vet ni hur rädd jag känner mig? 
 
Jag har verkligen en mur inom mig, en mur som inte många får komma över. Om någon klättrar upp för högt, för snabbt blir den genast ner puttad. Är det vad som har hänt nu? Att han har kommit för högt upp på min mur, att jag samtidigt som jag vill putta ner honom vill att han ska fortsätta klättra? 
Jag är så splittrad! Vill bara vara med honom, för jag mår bra då. Livet är bra jävla komplicerat!
 
Varför grubblar jag på allt? Varför analyserar jag allt? Varför tänker jag ens? 
Så många frågor och inte ett jävla svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela